maanantai 7. syyskuuta 2015

ARGH!

Kamala väsymys ja pitäis ajatella koulua. En jaksa. Yks mikä vie tosi paljon multa voimia on se, että mulla on ollut joulusta asti jonkinlainen tulehdus koko ajan päällä. No nyt tällä hetkellä mulla on poskiontelontulehus. Sekin ollut heinäkuusta asti. Aikaisempaa tulehdus paikkaa ei löydetty. Tulehdus vain on. Osaa sitä nyt hoitaa. Siksi olen nukkunut todella paljon ja en ole saanut koulua kamalasti eteenpäin. Olen koko ajan väsynyt ja kärttyinen.

Asiaan. Meillä alkoi tänä vuonna ihan kunnolla asiakaspalvelu. Olen päässyt leikkaamaan pääsääntöisesti miesten hiuksia. Mulla ollu tosi vähän mitään muuta. Joten siis en ole päässyt aspin makuun vielä. Toisilla on taas kamalasti naisten hiustenleikkuuta, mikä on minusta epäreilua. Olin myös järkkänä kerran aspissa. Ei siinä mitään ihmeellistä. En osaa oikein kertoa tästä sen enempää. Paitsi jalkani ovat alkaneet taas oireilemaan, kun aloitimme asiakaspalvelun koulussa.

Meillä on myös tänä vuonna tullut NY-toimintaa. Olin aluksi siitä todella innoissani, mutta nyt se on muuttunut. NY=Nuori Yrittäjyys. Me perustamme koulusta omat yritykset, jotka toimii vuoden ajan ja sitten 2016 keväällä lopetamme yritykset. Meille opetetaan mitä on yrittäjyys ja mitä se meiltä vaatii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti